År 2009!

Hej hej hallå mina små rumpnissar, nytt år minsann detta året ska bli som inget annat....Jag har inte satt upp några fåniga nyårs öften, utan i stället går jag in i 2009 men mål, mål som ska göra mig hel o en alldeles alldels underbar människa, ska se bla annat se till att alla negativa tankar byts ut mot positiva....

Ja, slutet på 2008 spenderades i Sthlm lite här o var, är evigt tacksam för er som tog så väl hand om mig under de två veckorna jag var i Sthlm, det är riktigt vänskap när den är som bäst, utan er så hade det inte varit lätt.... Ja för er som ej vet går Sponge in i 2009 som singel, ja så e det, jätte konstigt o sorligt känns det, har haft förhållande i fem år, så tjaa som ni förstår e det inte helt lätt....Men som sagt detta ska gå bra jag ska fixa detta o tänka positivt o jag har jue en bäst famlij o underbara vänner som finns för mig....

Annars då, jo det är helt sjukt skönt att vara hemma hos i min lägenhet bara för mig själv, all heder till min familj o vänner sm tagit hand om mig där hemma, men eftersom jag varit van vid att bo hemma hos Maja o inte en natt här o en natt där har det känts konstigt....Men som sagt nu är jag i mitt trygga hem, o njuter av ensamheten o tankarna om hur mitt år kommer att bli.....

Ja, im back and her to stay, hoppas ni följer mig o min utveckling under 2009 :p

Nu ska jag ta o plugga lite, för det har inte blivit så mkt av med det under jul o nyår....

Over and Out!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Niclas

Tråkigt att det tagit slut mellan er men hoppas att 2009 kommer bli ett bra år för dig ändå! Kram Niclas

2009-01-05 @ 13:13:19
URL: http://nicbor.blogg.se/
Så här skrev: ebba

God jul och gott nytt år stumpan. Tråkigt det du skrivit på bloggen, men jag hoppas att du mår bra. hoppas att 2009 blir ett bra år! Många kramar från mig!

2009-01-05 @ 16:07:19

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0