Ännu en till...

Alltså helt ärligt jag hänger fan inte med, ännu en ny vecka, jag fattar ej hur de kan gå så stört fort, kanske för att jag har roligt hela tiden :p Gött att det går fort iaf, då e det snart sommar som jag längtar, men denna sommaren kommer inte bli som de senaste, emn får la hoppas att det blir lika grym som de senaste sommrarna om inte grymmare...

Vi började ny kurs idag, specialpedagogik ska jag läsa hela våren, en jäkla massa o läsa, men det är jue intressant så får la hoppas att det löser sig, blir alltid lika matt i början av en ny kurs så sjukt mkt o göra hela tiden, men eftersom jag knappt hinner blinka o dessutom klarar tentorna (peppar, peppar) så ska det nog gå bra :D Veckan som kommer består av en hel del skola o en massa att börja läsa men det e la lika bra o sätta igång i tid, jag behöver denna kurs inte tänka på min dåliga självdiciplin eftersom jag tillsammans med Cissi o Josefine lånat kurslitteraturen o då måstte jag jue läsa för att dem oxå ska hinna läsa, bra shit sånt där :p Helgen kommer vara här fort oxå hoppas jag på iaf, venne vad för skoj jag ska roa mig m på fredag men på lördag är det inflyttningsfest o utgång, skoj som attan, e la inte bara jag som lever för helgerna lr?!

Jag myser som få o gillar livet rätt bra endå just nu, hoppas att ni gör det samma mina fina små rimpnissar!!!

Over and Out!!

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0