Ångest...

Asså varför ska man vara så nedrans shopping beroende, det e jue fan helt sannslöst, jag får ångest o panik på mig själv men ändå kan jag inte hålla mig ifrån allt shoppande...I fredags var jag jue på stan en sväng o shoppade för typ 1000 kr, o sen idag ja då så var jag Goofy, Johanna o Hanna på stan o fika, o ingen fika utan att glutta i affärer, men blev jue självklart inte bara gluttande för min del nej nej, en väska o en BH fick följa med hem....Asså jag hoppas verkligen att jag får obba när jag åker upp till Sthlm nästa vecka, för om jag ska kunna lyxa till det med massa shopping i den takten jag gör måste jue jag ha pengar, lättar ångesten lite iaf :p

Snart ska jag o Johanna bege oss av o stäna Body Step känner att det kommer bli bra jobbigt, men gött iaf, bra att vi e igång m träningen nu iaf :D Så snygga o fina ska vi bli :p

Ååååå jag har jue oxå blivit kär i ett par byxor från Gina oxå, de var jue iof inte så dyra så de behöver jag la inte ha ångest för om jag nu köper dessa ellerhur......


   



Over and Out!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Lisa

Men du fick ju så sjuuuukt snygga rattar i den där bröstupptryckaren så det var det fanimej värt! Mycket bättre än din vita (eller ska jag säga brun, beige)med massa plåster på, den är stört äcklig!

2009-01-27 @ 16:39:20
URL: http://goofys.blogg.se/
Så här skrev: Lisa

Hehe då får la köpa dem du med! :D

2009-01-27 @ 17:42:05
URL: http://goofys.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0