Vill vara nån jag inte är...

Många tankar cirkulerar i mitt huvud denna fredag kväll, jag e INTE självmordsbenägen o söker INTE sympati för er som efter detta inlägg kommer blir oroliga, jag är bara allmänt fundersam.... Jag tänker o funderar en massa, vad är min fuktion, vad tillför jag mina när o kära o denna jord, jag vet verkligen inte om jag på ngt sätt gör nån som helst nytta, känns bara som att dagarna passerar en efter en utan att jag gör ngt av mitt liv, lr tillför jorden ngt gott....Ska det vara så, lr ska det kännas så?! Jag venne ens vad jag vill o än mindre hur mitt liv kommer att se ut i framtiden, frågan e om jag vill veta...Troligen inte om jag om 20 år är singel tragiskt o ångerfull för allt hemskt jag orsakat människor på denna jorden, jag vill vara nån jag inte är, men jag, mitt förflutna o mina handlingar har gjort mig till en människa jag över huvudtaget inte är stolt över att se i spegel varje morgon, varför ska det behöva vara så?!


Go natt mina vänner, hoppas i haft en bättre fredag kväll än mig......

Over and Out!!!


Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0