To night is the night....

Jag har spenderat min kväll med ett väääääääääädligt trevligt sällskap, nämligen mig själv Desperate Housewifes o Nya 90210, jag gillar Desperate skaprt men Nya 90210 tittar jag verkligen på bara för att jag gillar att missbruka mängder med serier... Vet ni vad jag mer har gjort ikväll, ngt som verkligen inte hör till vanligheterna, jo jag har kollat på TV o druckit te o ätit nattmacka, riktigt ok fakstikt, borde kanske göra detta oftare, jag förstår nu varför folk roar sig m sånt på kvällarna :p

Har du nån favvo serie, som du verkligen inte kan missa ett avsnitt av? Jag har nog många men mina absoluta favoriter är nog faktiskt Prison Break o Private Practice :)




prison_break_season_3_promo_01.jpg


Over and Out!!


Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0