Tack för mig!

Detta är ett tack inlägg, tack för Sponge, nu är det slut på bloggandet för min del har ingen lust lr inspiration till att blogga överhuvudtaget, kanske kommer den tebax men soooooo loooong mina vänner, tack för att det funnits en trogen liten skara som följt mig o mitt liv  o läst mina inlägg på spnge.blogg.se ;)

Ha det gott, o ta hand om er o era medmänniskor!!

Over and Out!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Lisa

Meh!?

2009-02-19 @ 11:17:33
URL: http://goofys.blogg.se/
Så här skrev: Anonym

Men sponge vad trist! Nu måste katten skärpa sig och ringa istället för läsa din blogg, så inget ont som inte har nåt gott me sig! ;)



Hoppas saker och ting ses ur ett annat perspektiv i ditt liv nu. Kram på dej söt!!

2009-02-19 @ 11:31:54
Så här skrev: Anonym

men sandra så här kan du ju bara inte göra fy dig ;) hihi

2009-02-19 @ 13:15:20
Så här skrev: Anonym

jaha när jag väl hittar in igen så är du bortasnyft

2009-03-19 @ 19:01:55
URL: http://jnm.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0