Sol....

Idag vaknade jag av ett ryck, telefonen ringde o det visade sig att klockan var 10.30, helt sjukt jag sov verkligen som en stock o fattde verkligen ingenting...Kan jue bero på att jag sovit dåligt det senaste dagarna o pratade i telefon till nästan halv två i natt....Det var iaf gött o vakna av ett ryck för det är faktiskt så att det måste vart så att jag sovit som en prinsessa i natt....

Dagen började iaf väldigt bra då jag o Hanna var ute o gick en promenix i solen, hur mysigt som helst :) Sen fick jag ett glädjande besked på posten oxå, så jag, en vädligt trevlig början på dagen...Men sen dess har det gått utför gick inte alls bra på "besöket" idag, o detta gör mig väääääääldigt lessen o stressad, ska jag behöva vänta ännu längre nu, fy farao...Jag vill jue bara veta o få skiten ur världen dock vet jag nog innerst inne hur det ligger till o det har jag nog gjort sen i julas men känns onödigt o oroa folk i onödan.... Ja, snart skag jag bege mig av på Step m Johanna, ska köra hårt som aldrig förr har en jädra massa ilska som måste ut....Sen så mååååååååååste jag se till o läsa en massa när jag kommer hem, för imon är det minsann heldag i skolan o ett inte helt enkelt seminarium....

Katta, det är kanske inte meningen att alla ska förstå vad jag skriver om ;) Men självklart så ska du få veta vad som gör Sponge så fruktansvärt upprörd, ringer dig ikväll när jag kommer hem!!! Om jag nu lyckas glömma det så kan jue faktiskt du oxå ringa mig, händer jue ej alltför ofta :(

Ha en fortsatt bra tisdag mina små rumpnissar!!!

Over and Out!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Katta

Skrutt! Jag är kass på att ringa, dumma mej, ikväll ska jag leka med syster yster men kan ringa en kortis annars kan jag ringa på vägen hem fr jobbet

puss!

2009-02-04 @ 08:36:00

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0