Snöiga onsdag....

Idag snöar det minsann, det händer verkligen inte alltför ofta i Halmstad, jag kan faktiskt tycka att det är himla mysigt  m snö när det inte snöar så ofta...Jag är jue verkligen en vår o sommar människa, men som sagt jag kan faktiskt gilla snön just nu iaf ;) Har just kommit hem har varit ute o promenixat i en timme m Hanna i den fallande snön, vi har lekt stalkers mohahha, vi e så roliga :p

Skolan idag gick faktiskt väldigt smärtfritt, även fast jag var där mellan 9-16, men mkt givande är denna kursen även om det är väldigt mkt.....Jag är efter den långa dagen väääääääldigt trött i skallen så förhoppningsvis kan jag somna tidigt ikväll o får sova hela lååååååånga natten, håll en tumme ;)

Jag känner att jag är tvungen o försöka se positivt på mitt problem, även om det kommer o hänga över mig i minst två veckor till, för gör jag inte det så kommer jag inte fixa detta, håller på riktigt på o bli knäpp o det vill jag jue inte...Tur som det är har jag skola imon, träning m Johanna, klipp o träning, utgång på fre, inflyttningsfest på lör, sova en massa på sön, sen är det bara måndagen som ska slås ihjäl sen e det jue faktikst tisdag då jag hoppas på att få svar på lite frågor o göra det som jag då väntat på i två veckor.....Ja som sagt det går förhoppningsvis fort eftersom jag har ett späckat schema o jag ska så gått det går skaka av mig de hemska tankarna om de väljer o befinna sig i mit huvud.... Filåt snälla lova att ni fölåter mig, jag venne vad jag ska ta mig till annars :(

Ikväll ska jag ta o ringa min saknade Maja, hoppas på att han kan få mig på lite bättre humör, ush känns väldigt konstigt utan honom i mitt liv, o definitivt hoppas på att han fick vara kvar, håll alla era tummar för det e ni snälla!

Hoppas ni får en fin kväll.....

Over and Out!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Lisa

Jag ska hålla både tummar och stortår!

2009-02-04 @ 19:26:47
URL: http://goofys.blogg.se/
Så här skrev: Lisa

Hmm.. Vad gick vägen för Maja? (fattar nada)



Jag håller tummar o tår för dig såklart...

2009-02-04 @ 20:12:42
URL: http://goofys.blogg.se/
Så här skrev: lo

2009-02-05 @ 10:18:10
Så här skrev: ebba

heej lilla grodan!:) åh vad jag kom på massa roliga saker och blev glad när jag för några dagar sedan trodde jag såg din lilla röda bettan :)

Hur är det med dig? här är det skit..fast idag skiner i alla fall solen.. haha..

massa kramar från ebba

2009-02-09 @ 14:49:44
URL: http://eebba.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0