Pain...

Fy fan, ush i dag har det inte varit en helt lätt dag, har varit trött som ett djur o inte gjort nån av de sakerna jag skrev om igår, lr jo i skolan på seminarium har jag faktiskt varit men annars, inget alls illa som få jag vet...Men jag har som sagt varit sjukt trött idag o har dessutom känt mig snurrig o illamående, kan vara så att min kropp inte gillar antibiotika, frågan är om man nu kan vara allergiskt mot det lr om det bara räknas som vanliga hederliga biverkningar...

Jag har ngt mkt viktigt o ta itu med ikväll, wish me luck, sen så ska jag fakstiskt inte göra så mkt mer, tänkte ta hem en film o äta toast o dricka cola, får man jue göra när man e sjuk...Någon som sett en bra film att rekomendera? Asså jag känner mig väldigt ynklig o vill bli omhändertagen o ompysslad som få, men finns jue ej längre nån fin i mitt liv som kan göra det snyft...Dock venne jag hur mkt nytta jag hade av Maja när vi var tillsammans o jag sjuk eftersom vi bodde 52 mil ifrån varandra, men då fanns det jue iaf nån o ringa o beklaga sig för o som tyckte synd om mig, vem ska jag nu ringa, tvivlar på att mamma skulle uppskatta det :p

Imon så ska jag iaf ta itu med några viktiga saker, jag måste verkligen, jag ska hjälpa Josefine m hennes data på morgonen hade jag tänkt, sen så ska jag lämna tebax böcker på bibblan, FIXA körkort o intervjua min handledare....Sen venne jag men det blir nog en sväng iväg o träna oxå om jag mår bättre, annars får nog jag o Hannapanna se till o ta den där promenixen vi skulle gjort idag....Är det någon som har tips på i vilken butik man kan få tag i självdisciplin?

Tack fina Cissi för kommentarena, me like :)

Ha nu en fin kväll!!!

Over and Out!!!

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0