Inte vilken tisdag som helst..

Idag har det varit tisdag som ni alla nog vet, en tisdag som varit mycket väntad på av Sponge, blev inte riktigt som jag tänkt mig, men det känns ok, jag e på väg o snaaaaaaaart så e jag där, gött e det...Ibland kan det nog vara bra att förbereda sig på det värsta, för jag har faktiskt inte haft sån ångest som jag trodde att jag skulle få, väldigt skönt ska ni veta... I övrigt har dagen bestått av pluggande o tränande, har dock lite mer plugg att ta itu med innan jag får sova.... Imon är det seminarium, så det gäller att vara förberedd annars får min stackars grupp lida för min lathet, inte ok.... Ja, imon kommer det nog hända en hel del mer än skola om jag har tur o lite discplin, skola mellan 9-12, sen åka o fixa nytt körkort, lite mys m Goofy innan hon åker tebax till Skåne, vara datahjälp åt Josefine, en långpromenix, o sen kanske årets första kåren, ja vem vet hur min dag blir den som lever får se :p

Hoppas iaf att ni haft en fin tisdag mina små rumpnissar :D

Over and Out!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Lisa

:( Näe blidde ju inge mys med Goofy, hennes päron ville inte släppa ut henne på de snöiga vägarna :(

2009-02-11 @ 11:06:49
URL: http://goofys.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0