Good Shit...

Har fått klagomål på dålig uppdatering från lite alla möjliga håll, dock vill jag säga till en viss liten fröken som hade åsikter att jag tycker att det är fruktansvärt dåligt kommenterade från din sida, så nu förväntar jag mig en kommenrar av dig Cissi :p

Annars e altt mer än prima nu, jag mår prima, jag har haft en kanon helg m The Trio 2009, men lite för mkt festande kanske, lite sliten är jag allt....Vi har större delen av helgen varit tre flickor i min lilla lya, inte helt lätt, men jäkligt mysigt, dock tror jag att Johanna uppskattade min bortamatch i fre eftersom hon då fick sova i min uber härliga loftsäng, o inte på min tvåmanna soffa m en filt :p Hahhah ni e iaf underbara flickor, roligt som få har jag haft, många skratt har det blivit, vi e bäst!

Jaha, annars då, jo jag har varit väldigt duktig i dag om jag får säga det själv, började dagen med att promenera bort till Nyhem för att hämta min bil, sen bar det av för att shoppa lite mat, väldigt tomt på den fronten, sen så var jag o Johanna o tränade, jag har sannerat min lägenhet som såg ut som en ungkarls lya o då speciellt toan, var en tös som inte mådde alltför bra i lör natt :p Nu håller jag dessutom på o lagar kycklingwook, blir inte så mkt m lagande av mat nu för tiden....Men jag har börjat denna veckan på ett bra sätt, o den ska ta mig tusan fortsätta på samma sätt, träning, plugg, lagad mat, vänner, kanske lite festande o förhoppningsvis lite mys :p

Jaha, nu har jag iaf bloggat lite, hoppas ni e nöjda för vad ni fått ;) Ojojoj höll nåästan på o glömma, mina fina fina systeryster fyller 25 år i dag, GRATTIS GRATTIS Minnea!!

Imon är det D-day oxå för min del, ni  får hålla en tumme, kan behöva ert stöd!!!

Ha en fortsatt fin måndag, o hoppas verkligen att ni oxå har börjat veckan m ett leenade på läpparna :)

Over and Out!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Anonym

hahahahha... hahahhahha... hahahhahah!

2009-02-09 @ 17:28:11
URL: http://hannathoresson.blogg.se/
Så här skrev: Anonym

Då får jag väl kommentera lite bättre...Alltid lika roligt att läsa vad du har hittat på :) Låter som om ni har haft en trevlig helg. Ses på onsdag!

2009-02-09 @ 18:19:25

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0