Ensam....

Lonely....I'm Miss. Lonely...I have nobody...For my owwnnn.....Fi fan jag känner mig såååååååååååå ensam o ynklig helt otroligt, e ngt skit i min kropp som inte e helt ok, inge skoj alls, försvinn sa jag lämna mig i fred! Ja, jag brukar tycka att det kan vara rätt skönt o vara ensam men inte ett dugg trivsamt är det ikväll, jag har laddat m ett avsnitt av Greys, cola o popcorn, sen blir det nog en tidig kväll i säng för att ladda inför morgondagen, imon hoppas jag på att konstigheterna i min kropp e borta, jag ska ha riktigt skoj imon, längtar som attan, håll en tumme för att jag blir frisk bara....

Blev verkligen inte så mkt pluggande som det borde blivit idag men lite e iaf bättre än ngt det intalar jag mig själv iaf :p Istället så var finaste Josefine o Hanna här o fika med mig o sen begav sig jag o Josefine ut på stan för o kolla lite i affärer, som vanligt som blev det shoppande när vi två e ute på stan, vi är verkligen inte bra för varandra ;) Men o andra sidan så fyndade jag faktiskt två saker, nämligen en I.D foundation för 50 kr, den var så billiga för att det inte är speciellt många som har  min hudton så det var inge fel på den, tack för det Josefine! Sen fyndade jag även en top på HM för 30 kr m djupskurning i ryggen kanoners :) Sist men inte mist så köpte jag mig ett linne m Marliyn Monroe tryck på denna fick jag 20 % rabatt på för HM hade kupong endast idag, så en massa fynd :) Linnet ska jag ha imon till Hannas uber fina "jacka" som jag fick låna, tack babe :)

Jag längtar efter dig, frågan e om du ens vill träffa mig......




Letade efter en bild på linnet men hittade inget, sorry men ni får la se det på partypinglan imon ist!!


Ha en fin kväll!!!

Over and Out!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Anonym

1. Om du ska använda dig av låttexter, se till att du gör det korrekt...



2. Jag längtar efter dig också och SJÄLVKLART vill jag träffa dig!

2009-02-13 @ 22:10:12
Så här skrev: Sandra

Vem e du?! Katta eller Goofy antar jag, men ist för att berätta att jag gjort fel så kunde du kankse berättat hur jag skulle gjort det rätt!!! Jag vet att du oavsätt vem du är läst pedagogik, kanske borde använda dig av dina kunskaper!

2009-02-13 @ 22:27:31
Så här skrev: Lisa

Ja det var jag..



Lonely....I'm Miss. Lonely...I have nobody...For my owwnnn är fel...



Det ska vara Lonely....I'm Miss. Lonely...I have nobody... to call my ownnn!

2009-02-14 @ 11:01:33
URL: http://goofys.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0