Äntligen helg...

Jaha, äntligen helg minsann, lr jag har jue iof haft helg sen igår, men jag roade mig faktiskt med att göra intervjuer till den trevliga hemtenan som ska skrivas nu, så ja jag har väl inte helg på riktigt förän imon för i dag ska jag nämligen sitta o skirva på hemtentan....Och hör o häpna jag är faktiskt redan igår gång, har dock lite svårigheter att komma på frågeställningar, men inställningen till att fakstikt komma igång o skriva en del idag är mkt god, känner mig nästan lite stolt över mig själv.... Hoppas bara att den håller i sig, men det är jue sol idag igen sååååååå :)

Annars då, jo imon är det jue alla hjärtans dag, jag har jue verkligen ingen o fira den med, men det har jag nog aldrig ordentligt gjort när jag väl hade nån o fira den med heller, Maja var jue inte direkt så mkt för sånt :p Men jag ska imon fira med några av mina finaste iaf, nämligen Johanna, Hanna M o andra trevliga människor, tur att jag har fina vänner som vill vara m mig en dag som den :p... Sen tänkte jag faktiskt ta dagen till o berätta för alla fina i mitt liv hur mkt jag verkligen tycker om dem o hur värdefulla de är för mig, fint va?!

Hur ska du fira alla hjätans dag?

Jag har de senaste dagarna saknat väldigt mkt, mina familj ngt fruktavsärt strax därefter kommer saknaden av Katta o Goofy, o sen klart alla andra fina vänner hemma...Inge kul att sakna men o andra sidan det betyder väl att ni saknade ändå fyller en fuktion i mitt liv, finns mkt kärlek till er i Sponges hjärta....

Jajjaj, om jag nu ska ta o fortsätta att klura på en frågeställning har ni nå tips om frågeställningar skulle ni göra mig lycklig :)

Ha nu en kanon helg m era käraste!!!

Over and Out!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Anonym

Goofy saknar sin Sponge megamycket!! Men nu ses vi ju snart!!!

2009-02-13 @ 14:28:07

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0