Usel...

En riktigt usel medskribent har jag vait idag, katastrof, fick nog bara gjort tre sidor, vilket verkligen inte e ok, ber om ursäkt för d Goofy...Idag e d min hemma dag o d ska städas, kollas på serier, målas naglar o sökas jobb, o sen så ska jag förhoppninsvis ladda en massa oxå för att imon ska jag banne mig vara till nån nytta ;) Nej här har jag verkligen inte tid o sitta, måste roas till fulle ;)

Hoppas ni haft en fin dag o får en mysig kväll!

Over and Out!!!


Ordet är ditt
Så här skrev: Lisa

Haha du har kämpat på bra idag babe!



Däremot undrar jag hur bra det kommer gå imorrn när du har planera på att ränna runt i staden alla butiker?!

2009-12-10 @ 18:46:46
URL: http://goofys.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0