Skit var d här!

Goofy e inte riktigt funtad i skallen, igår så grinade hon över att jag e den bästatste personen på jorden (kolla hennes blogg för mer info), alltså d e ju inte alls konstigt att hon känner så för jag e ju rätt så grym men d e ju hon m så kankse an match made in heaven :D Den andra anledningen till att hon inte är normalt funtad är att hon idag tycker att d e så himlans skoj o skriva uppsats, kommer d ett endaste litet pip ur min mun så är d inte av värde, nej nej, uppstas e mer skoj, ICKE! Jag e ej bitter lider bara som bara den idag, helt sjukt trist o skriva finner inga ord, BOOOOOORING!!!!




Åååå, d e våååår underbart, fina ögonbryn jag har va ;) Men detta e snart tre år sen så :p Kommer dock ihåg denna dagen/kvällen, ojojojoj!!!


Over and Out!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Lisa

Always look on the bright side of life!

2009-12-10 @ 16:42:51
URL: http://goofys.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0