Rimligare sex!

Hhahaahhaha, ååå sicken nostalgi, för två år sedan gjorde jag VFU i en 5-6 och tre av pojkarna i klassen skulle på Lucia framföra  låten Mer jul, dock så var d stora missförståd i vad texen verkligen sa....Tex så hade de jätte roligt på repetitionen då d innan jag o min handledare klargjorde för dem att de i texten inte sjöngs "jag vill ha rimligare sex", utan rymligare säck....Dock var d roligaste av allt på själva framträdandet då en av pojkarna ändå sjöng jag vill ha rimligare sex..... Ja, idag e d en sån dag ja ni vet en sån där märklig en :p

Här får ni lyssna på låten o se den otroligt märkliga videon nån gjort till låten....




Over and Out!!

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0