På tok för risig....

Mitt hår e verkligen alldeles för slitet o tradigt, har inte gjort ngt åt d sen i våras, detta e verkligen katastrof...Men jag e ju en vane männsika o lite rädd för att prova nytt, o den enda firsör som jag varit nöjd m i Halmstad e min väns kusin, o hon tog studenten o flyttade ifrån stan i våras såååå....Men nu e hon back in town så d vore på sin plats att ta o ringa fröken tror jag allt, frågan e bara vad jag vll göra, egentligen e ju svaret på d massor men då ska ju håret vara långt o som "vanligt" igen dagen efter, o d e mig vetligt inte möjligt ;)

Vilka e era favoriter?


Frisyr från Frilla.se
Frisyr från Frilla.se
Frisyr från Frilla.se

Ja, fråga e vad det blir, en total förändring som bilden i mitten, en liten förändring som till vänster m lugg, lr ska jag köra på d gamla vanliga som bilden till höger representerar....Ja, förstå o främst kanske jag ska f arsle ur vagn o boka mig en tid o besämma mig :p

Ja, som ni nog förstått så har blogginlägge uppkomit på Fins data, därav de flesat felen men jag orkar verkligen inte sitta o göra om o göra om :p

Hoppas iaf att ni mår fint o att ni har en mysig lillördag :)

Over and Out!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Lisa

Picture number one! Fast ännu mer markerad lugg!!

2009-12-09 @ 21:40:53
URL: http://goofys.blogg.se/
Så här skrev: Anonym

klipp inte av dig allt hår /h

2009-12-09 @ 22:17:18
Så här skrev: Fin

Spara pengarna och låt håret växa eller skaffa sån där egyptisk faro lugg(rak).



Pojkar har kort hår... i rest my case.

2009-12-10 @ 06:25:36

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0