Längtar!

Åååå som jag längtar till lördag, men snart e lördag som tur e här :) På lördags så vankas d glögg o lussebullar hemma hos Johanna, o sen blir d vidare till annan förfest o dräefter utgång, fy så skoj d ska bli...Kommer inte ihåg när jag var ute sist, men d e nog iaf en månad sen, så dansskorna e allt bra sugna att åka på ;) Ska roas tillfullo, o dansas en massa m mina fina tjejer, snart så bor vi inte längre i samma stad så d gäller att suga ut allt umgänge man kan ;)






Helgen i sig e oxå rätt så efetrlängtad faktiskt, d känns nämligen som en hel eveighet sen som jag fick vakna upp bara m Fin o mysa o njuta som bara den av att vi har sovmorron ihop :) Förra helgen så var vi ju i Sthlm hela helgen o helgen innan d så var vi på äventyr i Småland, o tjaa undra hur helgen innan d var, jajja ivart fall så e detta en efetrlängtad helg!

Funderar på om jag ska ta o poppa mig lite popcorn o kolla på ett Private Practice avsnitt nu när jag vart duktig o städat färdigt :)

Over and Out!!!


Ordet är ditt
Så här skrev: Lisa

1. Jag har inside information om att du inte klar med städningen! Lögn nr två på två dagar... Fyyyy dig!



2. Jag börjar komma in i ett riktigt party sug och tror minsann att jag ska ta mig ett glas vin eller två på lördag för att sedan hit the dancefloor!

2009-12-10 @ 20:30:31
URL: http://goofys.blogg.se/
Så här skrev: Sandra

Ohhhhhhh, vad GLAD jag blir har vi tur lyckas vi kanske få m Hannapanna då m..... Du ska inte vara en sån skvallerkärrig! Lögn 1 har ju du sagt åt mig att säga...

2009-12-10 @ 21:22:43
URL: http://sponge.blogg.se/
Så här skrev: Lisa

Ja det är bra... det blir roligare då!

2009-12-10 @ 21:33:51
URL: http://goofys.blogg.se/
Så här skrev: Anonym

hannapanna fyller med efter nyår när hon kankse kommer in på sitt leg :P

2009-12-11 @ 07:40:35
Så här skrev: Ida

Mmmm lussekatter! Jag har faktiskt inte provsmakat mina än men det måste det ju bli i helgen såklart =) Låter som en skoj helg med utgång och mys. Vi ska baka julgodis med sambons systers familj eller iallafall jag och svägerskan =) På söndag blir det pepparkaksbak med mor & syster =) riktig bakahelg...

2009-12-11 @ 10:46:48
URL: http://chictbyida.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0