Julen e (snart) här...

Ja, tänk helt sannslöst fort har d gått, jag tänker tillbaka på året som snart passerat o allt vad d inneburit för mig, en hel jäkla massa ska jag säga er.....

Julafton står för dörren om bara två små yttepytte, detta blir en julafton som jag för första gången kommer spendera ifrån min familj, större delen av den befinner sig nämligen i Indien o njuter som bara den... Julen kommer för Sponge i år spenderas m min allra finast Fins familj, riktigt mysigt o spännnade ska d bli, har ju fått en hel del info om hur det brukar gå till men inget går upp emot att själv få uppleva den vilken jag ska få sååååååååååååååå.... Imon eftermiddag så bär d av till Småland o d skulle tydligen vara  ännu mer snö där än här, d får mig att få hopp om en vit jul :) Annars så bjuder morgondagen på en massa jäkt, ska skriva klart vårt Abstract till C-uppstatsen, åka hem o hämta en massa varma kläder o annat behövligt för ett par dagar på bortaplan, sen blir d även en sväng på stan för o fixa lite saker, o sist men inte minst så hem igen för att suga ut en massa mys ur min prins innan avfärd....

Lär ju inte bli ngt mer bloggande för mig innan jul, men jag vill önska er en alldeles alldeles underbar jul mina så rumpnissar!

Over and Out!!!


Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0