Gott Nytt :)

Ojoooj, d e verkligen inte första gången i år som jag påstår att tiden springer iväg, men den gör verkligen d, innan jag hinner blinka så har d hunnit gå en vecka lr två...

Den gångna veckan har följande stora saker hänt i Sponges liv:

Varit på min första intervjuv, o får svar inom en vecka så ni kan inte sluta hålla alla era tummar o tår än ;)

I veckan så blev d officiellt, jupp jag o lilla Fin ska gifta oss :) Hahahha, så rolig jag e, vi ska bli smabos :D

Ja, så ni förstår 2010 kommer bli ett mkt händelserikt år, om så mkt kunde ske under 2009, ja då väntar jag m spänning på vad 2010 har att erbjuda... Kommer dock sakna mina fina Bmano tjejer ngt enormt då våra vägar skiljs i Januari...

Jjajaja, nu ska jag ta o göra mig i ordning, för jag o Fin ska ta en promenix in till stan i d vackra vädret o kika lite på rean :)

Hoppas ni får en fin Nyårsafton mina  små rumpnissar!

Over and Out!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Ida

Tack detsamma och gott nytt år till er oxå!!!

2009-12-31 @ 12:25:29
URL: http://chictbyida.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0