Fit for fight..

Nu ligger dagens frukost/lunch i magen, den betod av två mumsiga äggmackor, d e allt bar gott...Alla morronens bestyr e avklarade o nu sitter jag här o väntar på två pinglor, för en runda på stan :D

Idag spritter d i hela min kropp, GLAD var ordet, venne varför lr tjaa, egentligen så e d ju ej så svårt att lista ut, jag är omgiven av fina vänner, har min familj i tankarna o e belönad m världens bästaste Fin så egentligen så har jag ju en massa att var glad över men idag e d ngt extra, hoppas känslan håller i sig :)

Här kommer en sång som jag hörde sjungandes i sommras, ja jag NÖJD & GLAD!



Uppskatta d ni har o visa d för omgivning, även om ni självklart ska ha mål o visior....



Over and Out!!!

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0