Another week has past...

Jaha, nu sitter jag här hemma hos mig, torsdag idag, den dagen i veckan som jag spenderar i mitt eget hem...Goofy har nyligen lämnat mig för att åka ner till HBG o spendera helgen o skriva kontrakt på lägenhet....

En vecka har gått sen jag blogga, mkt o mkt lite har hänt på den veckan...Mkt hände förra helgen då jag var m Fin hem hela helgen, fick vara med o fira första advent m släkten Fin, en trevlig tradition :) Vad som har hänt i övrigt e däremot lite, jag o Goofy har roat oss m C-uppsats, o visst d har inte hänt så lite på den men d övriga aktiviteterna i mitt lilla liv har varit ytterst få...

Imon så bär d av upp mot Sthlm, jag o Fin ska åka upp i Betty som ännu inte har några vinterskor på sig så d blir till o köra väldigt försiktigt m tanke på hur vädret varit det senaste dagarna...Jag bävar oxå för att polisen ska vara på jakt efter folk som inte bytt däck än, lär ju vara dryga böter... Helgen kommer iaf imon bestå av middag tillsammans m nästan hela familjen Anderstedt imon kväll, lördagen bjuder på en sväng till Forum för o kolla om jag kna hitta mig ngt fint att ha på mig på lördagkvällens födelsedagsmiddag/fest, en mkt efterlängtad helg iaf....Var länge sen jag var hemma nu o saknar min familj, kankse framförallt mina syskon....

Nej nu ska jag återgå till packning o tvättning...

Hoppas ni får en alldeles alldeles underbar helg!!

Over and Out!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Anonym

ha det toppen nu gumman!

2009-12-03 @ 21:52:23
Så här skrev: Fin

1200kr i böter enligt Lavve.

2009-12-04 @ 07:29:13
Så här skrev: Ida

Ha det så kul i Sthlm!

Kram på er

2009-12-04 @ 12:45:06
URL: http://chictbyida.blogg.se/
Så här skrev: Katten

Plutt det är lag på vinterdäck från 1 december OM vinterväglag råder så det är ingen fara gumman!

2009-12-06 @ 19:41:44
Så här skrev: Anonym

Plutt det är lag på vinterdäck från 1 december OM vinterväglag råder så det är ingen fara gumman!

2009-12-06 @ 19:42:58

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0