Vackert var ordet!

Igår så var d ju bröllop som stod på schemat, o det var ett helt fantastikt bröllop vill jag lova brundparet strålande av lycka o kärlek... Och de båda var helt fantastiskt vackra....Jag e såååå glad över att jag fick vara med o dela deras oförglömliga dag... Bröllop får mig o tänka, äkta kärlek är inget som växer på träd, att hitta den ja den m stort D som man vill dela resten av sitt iv med är även d mkt vackert en dag ja förhoppniingsvis så får jag en dag också känna mig som en prinsessa för en dag.....

Idag har d varit vääääldigt lite aktivitet på Sponge, helt trasig har jag varit o jag förstår verkligen inte varför för så mkt drack jag faktiskt inte igår....Har blivit en riktig bakis dag dock minus pizzan, men mängder av vatten o Cola, mkt soffa o en massa TV....Tänkte att jag skulle ta o städa lite snart för sakta känns d som orken e på väg tebax, så lite för städ ska d nog iaf orka m idag...Sen kommer jag nog vara helt slut igen :p Så d blir la en film o popcorn efter d, sängen tror jag får besök ganska tidigt ikväll....

Hoppas ni haft en mysig söndag!!!

Over and Out!!!

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0