Underbart...!!!

Jaaa underbart e verkligen d rätta ordet, sommaren e tebax o jag har haft en kanon helg, mår som en prinsessa måste jag säga :)

Jag kom ju upp ganska sent till Sthlm i fre men när jag väl kom ut till mamma o pappa hade mina söta syskon lagat middag vilken avnjöts i solen på baksidan, hur mysigt som helst...Lördagen började tidigt m föreberedelser inför pappas födelsedagsfest/kräftskiva, o ja vi hade verkligen en kanon kväll o natt, flera av de allra allra finaste människorna i mitt liv var m o förgyllade kvällen o sen så var d ju sol o kräftor i mängder, såååå Sponge njöt som bara den heeela kvällen o natten... Idag har vi varit på sjön hela dagen solat badat o njutit lite mer :p D känns verkligen helt sjukt att sommaren snart e över, o att den gått så fruktansvärt fort, jag har ju varit ledig heeela sommaren o måste ju säga att d varit en rätt bra en även om den vart rätt fattig :p Nu e d ju inte så att jag som många andra börjar jobba lr börjar skolan imon iof, nej nej jag har ju två lr e d tre veckor kvar av min ledighet inte helt fel ;) De veckorna som e kvar är oxå späckade m en massa skoj, i veckan som kommer ska söta Linda gå o blir fru, o d blir en lten roadtripp i goda vänners lag, sen så ska d förhoppningsvis  åkas Gustavs "Spider Spence" o äta Italiensk glass i solen så jaaaa denna veckan bjuder på en massa trevligheter....

Jag venne riktigt när jag ska ta o bege mig hem än, men känner jag efter så saknar jag ju redan min fin så blir nog på tis, date isf Babe?!

Imon så ska jag leka m SabbarBine o KrisseMannen heeela dagen härligt m lite kvalitetstid m mina småsmå syskon...Sen så ska vi tre fixa middag tills mamma o pappa kommer hem som ska avnjutas på sjön, sååå jag Sponge kommer nog vara rätt nöjd imon m ;)


Nej nu ska jag ta o gå ut o suga i mig de sista strålarna av solen d gäller o passa på :D

Hoppas ni haft en lika grym helg som jag mina små rumpnissar :)


Over and Out!!!

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0