Tristesssssssss

Usch sicken fruktansvärt låååång o seg dag....Jag har verkligen inte gjort många knop idag, rätt gött men nu börjar tröttna o d e la ingen ide o göra d nu heller, vad tänker jag m, vad skulle kunna roa mig halv nio på en tisdag kväll..... Nej jag får nog tvätta klart o sen slappa vid Tvn en stund, tidig sänggång.... Måste ju vara uppladdad inför morondagen som till en början ska spenderas m Hannapanna o avslutas m fin :) Alltså har jag en betydligt trevligare dag o se fram emot imon :D

Gårdagens festade var riktigt skoj, härligt m utgångar som man inte har några större förväntningar på o som då dessutom blir så lyckade....Tack tjejer för igår :)

Nu, ja nu har nog min kamera dött på riktigt (jaaaa Goofy jag har bytt batterier :p) Lr död e den inte men displayen e helt vit så jag kan inte lägga in bilder från igår lr i helgen, mindre skoj.....  Såå Goof vad ska jag nu göra för att den ska funka?!

Jag har sett en film idag oxå, var inte så vidare värst bra en sån där high school film skulle man kunna säga, så gillar ni såna typiskt amerikanska fimer så e ni nog roade av den....





Hmm undra om d e ngt skoj på TV ikväll då, brukar ju ej glutta alltför mkt på den men eftersom alla mina serier har sommar uppehåll så får jag la offra mig :p

Hoppas ni har en betydligt roligare kväll än jag!!!!!


Over and Out!!!!

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0