Tralalallalalla :)

Idag har jag ju som ni vet haft min första VFU dag spännade minsann...Verkar vara en bra förskola, m trevlig personal o härliga barn, me like :) Var en kort dag idag, men jag ska ju vara m imon m o då blir d låååång dag, hur ska jag klara 8-16 efter mitt uber slappa sommarlov :p Men som sagt kommer säkert vara en massa nytt som händer imon m så dagen kommer nog gå fort ;)

Jag blir galen, jag o Johanna har letat som galningar efter present av ett speciellt slag, men nu har vi sökt m ljus o lykta både på Gekås o i heeela Halmstad efter denna grymma grej, men icke, känns inge skoj alls då vi skulle vara så himla fyndiga så nu har vi ingen aningen om vad vi ska hitta på....Mkt svårt att slå d vi från början tänkt....

Jag e just hemkommen från en powerwalk, känner än hur d pulserar i benen, göttit värre, gäller o ligga i nu så sommarkilona försvinner, svårt dock när man blir bjuden på en massa gott till höger o vänster :p Snart så ska jag la ta o röja i den garderoben som inte fick sitt igår, orken dog o jag fastande framför TVn, sen blir d dusch för att ikväll mysa m min underbara fin :)

Vet ni på torsdag ska d blir hela 26 grader varmt, jag har en känsla av att d kan vara den sista gången för i år som d en sån riktig sommar värme....Men den ska iaf tas tillvara på, Johanna o jag ska steeeka heeeeela dagen, kanske ett dopp i d blå oxå :D

D var d d, ha nu en kals kväll mina små rumpnissar.....

Over and Out!!!


Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0