Summer is back?!

Just hemkommen från ett besök på Eurostop m Hanna, e ett par sjuuukt snygga byxor rikare, tack snälla Hanna ;) Annars blidde d inte så mkt mer shoppat mest en del növädligheter som schampoo o ansiktskräm...Hanna shoppade flyttkartonger, ja ni läste rätt fy d vände sig i magen på mig ska jag säga, mycket kring framtiden gör så att jag får små panik....

Det e verkligen sommar värrme ute idag, ska om nån timme bege mig ut på en powerwalk m Johanna kommer blir svettigt bara för att d e så varmt :p Sen så ska jag nog ta o sitta en sväng i parekn o njuta av min favorit :) Ikväll vankas d tjejmys, vi ska vara hemma hos Mia äta, tacos, spela spel o dricka gott, mkt trevligt ska d bli....Ja, nu kan jag ju fakstikt ta några glas vin eftersom jag nu inte ska jobba imon, var tydligen så många barn som var sjuka, inge kul alls, ville verkligen få mig en slant...Men men, får väl hoppas på att d kommer fler tillfällen....

Imon e d lite av D-day, jupp ska ju bege mig till Småland o hem till Fins föräldrar, mmm e rätt så nervös, varför lixom egentligen jag e ju världens bästa ;) Tycker inte ni att den där första gången e jobbig, o har inte ni fullständig panik över sånt, e d bara jag?! Jag borde göra en packlista, en ceck redan iaf, fick nämligen låna Hannas gummistövlar :p Men mer då vad sjutton ska jag mer ha m mig o vad ska jag ha för kläder för att vara någorlunda respektabel, ja hjälp sökes!!!!

Nej ni, nu ska jag göra mig en smörgås, för d kurrar lite i magen....


Over and Out!!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Sweet

Varför köpa byxor när du behöver träningsskor?



Normala finkläder för att vara inomhus med, regnkläder, lite varmare plagg för att kunna vara utomhus utan att frysa.

2009-08-27 @ 16:24:22
Så här skrev: Han som inte är vacker

Varför köper man flyttkartonger!? När man får gratis bananlådor från alla matvarobutiker iaf Maxi...är man rik som ett troll så.

2009-08-27 @ 16:25:58
Så här skrev: Sponge

Men guuuud så arg man kan låta....Mkt roligare o köpa byxor ju, träningskor ska jag köpa nästa vecka...Allt d andra har jag redan, o vad e d för invändningar herrn har på mina "finare kläder" o han inomhus?!



Jaaa hon e la rik :p Men d e ju betydligt lättare att återanvända flyttkartonger så jag antar att d var därför hon köpte dem....

2009-08-27 @ 17:25:27

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0