Söndag.

Jupp så var d söndag helgen har som alltid gått sjukt fort, kan ju bara tänka mig hur fort den kommer att gå när jag väl börjar jobba oxå, gäller att njuta massor m mkt den tiden som e kvar av studentlivet...Jag har iaf haft en kanon helg, i fredags så kom ju Kristian o kvällen bestod av mat o öl tillsammans m härliga människor på Bulls sen vart d en sväng på Marinfestivalen för o se Alcazar helt klart en mkt trevlig fredag... I lördags så var vi ute på Tylösand där solen sken, underbart, d blev AfterBeach i goda vänners lag sen vart d mys middag m Goofy o Kristian, förfester o utgång, mkt trevligt vill jag lova :) Idag så har jag lekt m Hanna o Kristian, P-parken, pizza o en massa span på folk som roade sig m alla aktiviteter som pågick i parken...Jaaa, venne varför jag egntligen återberättar min helg, e la inte speciellt kul o läsa om men men nu vet ni iaf vad jag har roat mig m :p

Kristian har just lämnat mig, vi avslutade helgen m att kolla film o ojojoj så bra den var en helt grym film, en massa skratt vi har ju samma humor jag o K oxå så :p Men d var verkligen en film som jag rekomenderar ett måste för er o se!!!



Jag var duktig nog o inhandlade nya batterier till kameran i lördags så d bildde ett par kort, tänkte att jag skulle ta o lägga in dom på datan snart så ni oxå får ta den av min helg i bilder ;)

Hoppas ni haft en kanon dag o får en grym kväll!!!


Over and Out!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Finfin

Haha va kul! Jag såg den med L & F igår kväll med!

2009-08-03 @ 07:46:24

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0