Rubrik

Just hemkommen från en mkt trevlig kväll m ett mkt trevligt sällskap, god mat o många skratt :) Jag e mkt tacksam för att jag har så många fina vänner, här som där ;) Även om d kommer bli en höst fylld m en massa skrivande o VFU:ande så ska vi verkligen se till att umgås en massa o d glädjer mig mkt vill jag lova....Redan nästa vecka vankas d två dater innehållande en del bus, skoj o skratt, jag längtar redan.... Kommer känns väldigt konstigt när Januari kommer o våra vägar skiljs åt, tomt kommer d att bli, vi har ju lyckats bli som en egen liten familj o en vädligt bra en om ni frågar mig ;)

Imon e d fredag, fredag ja o inget jobb för Sponge :( Ska nog börja dagen m en liten joggingtur, mkt bra start på dagen, många kloka tankar har tänkts o en hel del bra beslut har uppkommit under mina promenixer o joggingturer så d verkar som sagt klokt att bege sig ut imon bitti...

Vill bara säga till er alla att vänskap o kärlek e som en blomma, ju mer man vårdar den desto vackare blir den....


Over and Out!!!!

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0