One more....

Sådär ja, nu e toplacket målat o jag har hittat en lista som beskriver mig lite mer, så läs o lär :p

Blond eller Brunett: Brunett
Blåa ögon eller Bruna ögon: Bruna
Vanilj eller Choklad: Men ush e la inget större fan av ngt av d men choklad om jag måste välja :p
Hund eller Katt: Hund...
Christina eller Britney: Brittan ;)
Lip-stick eller Lip-gloss: Lip-gloss
Rock eller Rap: Rock såklart
Rosa eller Lila: Meeen vad e d för tjej färger, rosa då...
Tv eller Dator: Dator, kan man ju få både och :)
CDs eller Radio: mp3?
Basket eller Fotball: Hmmm, fotboll kanske lr Basket men hur ofta visas d lixom men om man själv ska spela så bakset men annars fotboll då....
Äpple eller Apelsin: Äpple
Morgon eller Kväll: Kväll ;)
Kyckling eller Kalkon: Kyckling mums :)
Berg-och-dalbana eller Vattenbana: Berg-och-dalbana
Droger eller Likör: Likör, var d ett svart val lixom...
Guld eller Silver: Silver....
Nike eller Adidas: Nike
VH1 eller MTV: MTV
Sanning eller Konsekvens: Sanning....
Harry Potter eller Lord of the Rings: Pest eller kolera?!
Regn eller Snö: Snö
Vinter eller Sommar: Sommar
Gå eller Springa: Gå...
Stranden eller Bergen: Stranden :D
Stan eller Landsbygd: Jaaa då får d nog bli landsbygd men inte bondgård :p
Kärlek eller Lust: Ojojoj, svåååårt lr inte.....Kärlek ger ju lust :D
Stjränor eller Månen: Stjärnor
Sko eller Sandal: Sko
Bad eller Dusch: Baaad :)
Syster eller Broder: Bägge....
New York eller California: California...


Kankse lärde ni er ngt nytt ;) Nu ska jag ta o glutta lite mer på dum burken innan d e dags o gå o lägga mig...

Sussa sött mina små rumpnissar!!!


Over and Out!!!


Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0