Ny vecka....

Regnet bara öser ner utanför fönstret, d e ett  verkligen ett hemskt väder ute d kan ju göra den lyckligaste människan på joden deprimerad...Svensk sommar underbart :p Kollade vädret för veckan iaf o det skulle ju bli finare senare i veckan får la glädjas åt d :)

Idag så e d lek m Hanna som står på schemat o ikväll e d sista Måndagsklubben som gäller, har lovat min partypingla men  jag e så osugen som man kan bli på d just nu....Får hoppas att d slutar regna tills ikväll iaf....

Denna veckan blir även den rätt späckad, ska åka hem till Sthlm till helgen får la se om d blir på tors lr fre o stannar över helgen pappas födelsedag ska firas o så ska d träffas lite vänner där hemma oxå :) Blir la en del mys m MIN fin oxå :), åååå nu fick jag sånt där fånigt leende igen ;)

Jajajjaj hoppas ni får en kalas dag även om d regnar en massa!!!!

Over and Out!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Hanna

sådär stora brunnar till ögon ;) haha

2009-08-04 @ 20:18:49
URL: http://bergochdalhanna.bloggie.se
Så här skrev: Sponge

What?!

2009-08-04 @ 20:28:16

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0