Medan jag väntar...

Sitter här o väntar på att mitt nagellack ska torka o d tar tid vill jag lova, tar ju bra mkt längre tid än för vissa andra o fixa m sånt :p Och vad gör man när man lekt en massa på FB läst bloggar o slö tittat på en massa dålig TV joooooo då gör man ännu en lista ;)

Har du någonsin..

Ätit sushi:
Självklart, mums i magen :D
Stått på scen: Absolut ;)
Blivit dumpad: Jupp....
Varit med om en bilolycka: Hmm, jo två tom....
Klättrat i bergen: Nope...
Sett vita huset: På Tv o i tidningar :)



Antingen eller..

Kallt eller varmt:
Varmt såklart :)
Spets eller satin: Satin...
Svart eller rött:  Åååå svårt, e ju in love i svart när d gäller kläder men röd e ju min favorit färg..
Regn eller snö: Snö..
Ull eller bomoll: Vad e d för fråga, ull då kanske för d känns mer äkta :p
Rosor eller tusensköna: Rosor
Vår eller höst: Vår
Historia eller vetenskap: Vetenskap
Matte eller engelska: Matte på låg nivå dock ;)



Inom de senaste 48 timmarna..

Haft seriöst samtal:
Hmm, beror på vad som klassar som seriöst :p
Kramat någon: Jupp...
Samsats med dina föräldrar: Va?!
Bråka med en kompis: Nope....
Gjort en tjänst: Nope, lr?!
Fått en komplemang: Jupp :D

Guuuud vilken kortis d var, kankse måste göra en till ;)


Over and Out!!!

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0