I Love my life! ;)

Nu e jag back in Halmstad igen o nu här för o stanna, dock e ej sommarlovet över för mig än på ettag ;) Dags att komma in i alla vardagliga rutiner igen, dock kommer la dessa bli aningens annorlunda efter denna sommar men jag tycker d ska bli spännande :)

Jag har hitiils haft en jätte bra vecka o jag e säker på att dagarna som e kvar kommer göra den till en av de bästa :) I måndags var d mys hemma på Värmdö m familjen, o igår så fick jag mysa m min fin, han e grym vill jag lova ;) Idag så ska jag åka iväg o äta Itatiensk glass m Gustav o hans nya bil, skoj, trist bara att vädret inte direkt är ngt glass väder o ikväll så ska jag roa mig på Bulls m goa tjejer.. Ja ni hör ju hur kanoners jag har d :p

Resten av veckan betår av en mini roadtripp till Ullared, en massa mys m finaste, o på lördag ja då smäller d , Bröööööölopp ojojoj så skoj d ska bli :)

Nej ni nu ska jag ta o göra mig lite vacker, hoppas ni får en grym dag!!!

Over and Out!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Anonym

Är det Fazer eller Skogaholm som sponsrar brö-loppet? ;)

2009-08-12 @ 14:15:08

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0