I brist på annat...

Så kommer en lista, ooohhh jag vet att ni tycker d e skoj :p

ALLMÄNT...
Namn: Sandra
Piercingar: Jupp
Tatueringar: Nope
Längd: Heeela 152 cm, inte illa va :p
Skostorlek: 35-36
Hårfärg: Black....
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nope, trivs hur bra som helst i Halmstad....Hmmm, lr tjo förresten skule ju ej ha ngt emot o bo i en annan lägenhet gärna m en trevlig balkong!
Tänker du på självmord: Nope, fy en sån tragisk fråga...
Tycker andra att du är attraktiv: Självklart ;)
Vilket shampoo använder du: Hmmm, byter sånt ganska ofta men just nu Gliss vilken oxå e en favorit :)
Vilken parfym använder du: Ojojoj jag e en parfymoman, har en massa...Men mina favvosar e la Stellla in 2 o Brittans Curious...
Vad är du rädd för: Jag e livrädd för döden....Ush får gåshud bara av tanken....
Gillar du att tvätta: Jupp d gör jag, bra mkt roligare än alla andra "måste sysslor" :)
Gillar du Berg-och-Dalbana: Gillar o gillar, kan la vara skoj :p


SENASTE...

Film du hyrde: Ojojoj, ingen aning var sjukt länge sen jag hyrde film....
Film du köpte: Ojojoj igen, inte en blekaste...
Låten du lyssnade på: Melissa Horn-Sen en tid tillbaka
Låten du hade på hjärnan: Ååååå, jag venne ens vad den heter, men jag gillar den som få...FIN du kanske vet, den som vi hörde i bilen här om dan?!
Låten du laddade ner: Ingen aning
Personen du ringde: Minnea....
TV program du tittade på: Paris Hilton's my new BFF, tragiskt ja visst ;)

Personen du tänkte på: Goofy...

FAVORIT...

Mat: Jag älskar mat nästan allt så d så :)
Låt: Just nu e d nog "Stop and Stare" som missbrukas...
Sak att göra: Njuuuuta....
Sport: Spooooort, tja sport finns ju en massa, men saknar judon lite då o då...
Dryck: Coooooola, Rödvin o öl ;)
Kläder: Allt i svart :p
Film: Butterfly on a weel, gryyym film...
Bil: All kärlek till min Betty :D


ANTAL...

Gånger du varit kär: Kääär, d var d larvigaste sånt sysslar inte jag m :p Nej men kär på riktigt e två gånger...
Gånger ditt hjärta brustit: Kan nog bara säga att d e en gång, fy bubblan....
Hjärtan brustit på grund av dej: Inte en blekaste, vad jag vet så e d nog två gånger....
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Två gånger.....
Ärr du har på kroppen: Hehhehe, har nog en massa men  bara ett stort...

SENASTE...

Bok du läste: Hmm, var nog en oom flora :p
Personen du fick mail av: Facebook
Personen du fick brev av: Hmm, ojojoj var länge sen men troligen Katten eller Minnea.
Personen du fick sms av: Minnea
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Förra lördagen :)

ÖVRIGT...

Vad har du gjort idag: Inte mkt....
Var det kul: Inte ett dugg....
Hur tidigt stiger du upp: E vääldigt olika men kanske mellan 8.30.10.30 e såååå gött o va student...
Gillar du att slåss: Nej varför skullle man tycka sånt var skoj, lr jo iof m mina små syskon e d rätt så skoj o m Goofy oxå om jag tänker till ;)
Vad ska du göra ikväll: Stäääda, kolla film o gluffa popcorn...

Är du seriös: Alltid grav allvarlig :p
Vad är du allergisk mot: En massa, jobbigt...
Var har du ont: Jag har inte ont.....
Använder du hårspray: Ibland.
Kan du stå på händer: Jupp....
Favorit serie: Ojojoj d e många, e ju lite av en missbrukare när d gäller serier :)


ÖVRIGT MER...

Salt eller socker: Saaalt :)
Gillar du ketchup: Men vad e d för fråga?!
Är du glad nu: Nja mest sleten....
Var du glad igår: Jaaa, hur glad som helst :D
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Jupp
Vad dansar du till: Allt ;)
Stockholm är: Sveriges huvudstad....
Göteborg är: Lite mindre än Sthlm :p
Kan du sjunga: Hahhaha, nej d e inte direkt en talang jag har...
Mer värt än guld: Kärlek o vänskap
Spaghetti eller makaroner: Spagetti....
Ett land jag helst vill besöka: Ojojoj d e mpnga men helst av allt e d nog USA, Indien o Australien....
Ska bli skoj: Att få se vad som hända skall...
Ska inte bli skoj: Att skriva C-uppsats, lr jo iof bara för att d e m Goofy....D ska verkligen inte bli skoj att d snart e mörkt grått o trist en massa månader igen :(
Sparar till: Ingenting just nu....
Väntar på: Att vara färdigpluggad...
Pålägg som gäller: Ost, mums i magen :)
Dagens dryck: Vatten o Cola....


Mhm, e d så att jag ,åste sätta igång m städningen nu kanske...


Over and Out!!!!


Ordet är ditt
Så här skrev: Fin

Jag visste det...har vetat det hela tiden att du kollar på Paris Hilton, fegt att inte våga erkänna det..Vet inte vad låten heter..

2009-08-17 @ 07:28:45
Så här skrev: Anonym

Kär på riktigt TRE gånger!!!???



Varför tänkte du på mig? Lägg av med sånt!

2009-08-17 @ 13:16:01
Så här skrev: Anonym

Meeen d va faktiskt bara för att d ej fanns ngt annat o titta på :p Hmm, undra hur jag ska ta reda på vem som gör låten då....



Hmm, hur tänker du nu 3 gånger?! Du har ju sagt till mig att jag inte får säga att d e kärlek mellan oss sååååååååååå.... Klart man tänker på den som man håller kär, du ska vara lycklig över d min böna :)

2009-08-17 @ 14:41:45

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0