Horoskop...

Alltså d där m horoskop, när jag var yngre läste jag dem jämt alla möjliga oxå, även om de var väldigt olika saker som stod i dom så tänkte jag mmm d stämmer självklart, logiskt ellerhur :p Med åren så har jag la blivit lite mindre naiv, men i perioder så läser jag dem ändå,  vad e d horoskopen grundas på egentligen, lr ligger d ej nån grund bakom utan e d bara en nisse som sitter o hittar på?! Idag så tror jag att om man läst ett horoskop för tex kommande vecka o d stått ngt speciellt i det så beter man sig på ett sätt som gör att d ska inträffa, till vilken nytta då lixom?!

Så här har tydligen min vecka varit :

Veckohoroskop - vecka 32

Medan andra människor fokuserar på praktiska angelägenheter under veckan, så inspireras du mer av dina övergripande ideal och visioner. Andliga och kreativa trender i ditt liv lyfter fram inspirationen i ditt inre och en önskan om att fullfölja dina drömmar utan störningsmoment från världen utanför. På jobbet i synnerhet drömmer du om ett nytt oberoende som ger dig möjlighet att vara mer kreativ, och det verkar som om du är starkt motiverad att arbeta hårt för att förmedla dina idéer. Nya tider stundar, och du har möjlighet att vara lite av en pionjär. Men det är först när du ägnat dig åt ditt inre som du kan leva ut dina drömmar i den yttre världen.

lr....

Fiskarna (19/2 - 20/3)

Du känner dig lyckligt lottad som har dina vänner. En annars rätt så händelselös vecka klaras av med gott humör när ni får göra något kul tillsammans. Försök att planera in något tidigt på veckan så att du kan vara säker på att många kan vara med på aktiviteten. Om du ber någon av dina vänner att i sin tur ta med någon som du inte känner så kan du vara säker på att det blir en ny trevlig bekantskap.

lr varför inte....

Fiskarna Vecka: 33 ( - ) Du är en komplicerad själ och det märks tydligt även i din vardag. På onsdag kan din vänlighet kanske till och med skrämma bort folk. Du kanske ska ligga lågt och inskränka dig till att tala om vädret, så samtalet inte blir alltför känslosamt. De djupa frågorna kan vänta till helgen. Då är du bättre rustad.

Jaaa, visst stämmer mkt, men d e ju i d stora heeela ganska allmäna saker som står skrivna, varför e d så himla intressant?!

Nej ni, nu ska jag o mina konstiga funderingar ta o krypa till kojs, d ska drömmas om trevligheter o längtas tills imon då jag kankse hittar ngt fint :)

Sweet Dreams!!!!!

Over And Out!!!!


Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0