Helgen!

Jupp då var d måndag då, o idag börjar skolan den sista terminen e d oxå, den kommer la springa iväg m tanke på hur snabbt de senaste tre åren gått så kommer jag nog knappt hinna blinka...

Helg har d varit, o inte vilken helg som helst...I helgen var jag m min Fin hem till sina föräldrar, fy så dåligt jag mådde hela fredagen o bilresan dit, men d var som tur var bara den första timmen som var jobbig... Sen flöt d på hur bra som helst, hans föräldrar var mkt trevliga o vi hade en hel del o prata om, inte för att jag ej trott att d skulle gått bra lr att de var konstiga egentligen m tanke på vilken underbar son de har ;)  Men man vet ju aldrig :p En mycket mysig gård (säger man så?!) var d m en underbar tomt o ett oerhört lugn en härlig känsla, nära till en sjö, skoj o djur, o vet ni inte ett dugg dåligt har jag mått över konstiga lukter för d har inte ens luktat gösel lr annat hemskt :p  På lördagen så var d bränbollsspel mellan två byar, o tjaa d gick la sådär, var till en början mest jobbigt men kvällen slutade iaf på ett bra sätt, m bybor som var glada i hatten sjöng allsång o det bästa av allt d bjöds på flodkräftor från den egna dammen, fyyyy så mumsigt :D

Nej nu ska jag ta o göra mig vacker innan d e dags o bege mig av till skolan!

Hoppas ni haft en fin helg o får en bra måndag :)


Over and Out!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Fin

Vill bara poängtera...

Har typ aldrig känt gödsellukt hemma hos oss, finns typ inga ärke bönder där.

2009-08-31 @ 13:07:38
Så här skrev: Lisa

hehe... vad fan var du då så orolig över i nästan en vecka?!

2009-08-31 @ 17:56:36
URL: http://goofys.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0