Fredag heeela veckan ;)

Att börja dagen m en promenix gör en verkligen gott :) Trodde att jag skulle vakna upp tilll spöregn men icke, det gillas väääldigt mkt men jag var inne o kikade på smhi o regnet skulle komma i eftermiddag så slipper d gör jag ju inte :p

Fredag idag, jaaa för mig e d la fredag heeela veckan egentligen, men helgen e ju faktiskt lite speciell för mig oxå för d betyder att allt vanligt dödligt folk tar helg idag....Jag känner ju en del vanligt dödligt folk oxå sååååå... Jag vet att helgen so far bjuder på en massa kvalitetstid m min Fin en födelsedagsfest/inflyttningsfest och kanske får jag träffa Hannapanna en sväng som har varit i London o roat sig, såååå ja som ni hör så kommer d bli en bra helg :)

Sänder ett meddelande till några av er, min kamera e ju som ni vet döööööd, men jag vet att ni var många som tog en massa kort på bröllopet jag skulle hemsk gärna vilja ha dom om ni känner för o vara givmilda o dela m er ;) Här e iaf ett litet smakprov av de vackra paret Wrangmo....








Over and Out!!!!

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0