Förbannade jäkla nyfikenhet...

Gaaaah, jag blir galen, har nu spenderat typ en halv timme luskandes, jämförandes o analyserandes, jaaaa jag vet jag e kanske inte riktigt klok....Meeeen jag vill villl VILL veta ju, även om Johanna idag berättat för mig att jag inte alls vill d så känns d allt som jag vill d iaf.....Frågan e hur jag ska kunna gå vidare härifrån, lr tjaaa finns la inte mkt mer jag kan göra, känns ju inte oki att sitta här o försöka mer leder ju ingen stanns ändå, nej jag får nog bege mig ut o jogga bort allt jävulskap i skallen.....

Over and Out!!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Fin

Om jag gissar på vad din nyfikenhet är, gissar jag rätt då?

2009-08-21 @ 07:48:50
Så här skrev: Sponge

Hmmm, vad gissar herrn på då?

2009-08-21 @ 09:55:42
Så här skrev: Fin

Nått som är historia och är "ditt" projekt.

2009-08-21 @ 13:27:51

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0