En dag i flitighetens tecken...

Dagen började m en joggning tur runt Nissan, d e verkligen en bra vacker rutt... D gav mig tydligen en massa energi så ojojojo som jag städat o rensat idag inte klokt hur duktig jag e....Nu är d bara garderoben kvar att rensa, men d ska la gå som en dans när allt annat gjort d idag....Tvättning e oxå ngt som pågår just nu, en av mina favvo sysslor ;)

Ja, dagen e ju rätt ung än men jag ska ju vara företagsam heeela dagen så den kommer nog springa förbi...Tänkte att jag skulle ta o sätta mig in i vad som förväntas av mig o vad som ska göras på min slut VFU sen måste jag åka o reka vart förskolan ligger, för imon så har jag min första VFU dag, skojsigt ska d bli, spännade m ny förskola.... Galet sugen på lasange e jag oxå så d bli d nog allt till middag, muuuums....Ska lägga lite tid på min stackars hud, o mina naglar ikväll oxå, detta görs nog till en film, trist bara att jag ej har några bra sidor, nån som sett ngt bra som e att rekomendera kanske?!

Jaaa, här blir d ju inget vettigt gjort, hoppas ni har er en finfin dag :)

Over and Out!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Finaste

Hallå!?! Du kan ju inte hålla på och göra lasange när inte jag får äta av den!!! Det är sådan mat som ingår i dina sysslor som turkisk-hemma-fru, det vet du väl?

2009-08-17 @ 15:17:53

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0