En av många avklarade....

Ja då var första dagen i skolan avklarad, visst d e ju rätt mkt som ska göras denna terminen... VFU-period på fem veckor m allt vad d innebär, en mutlig tenta på litteratur under termeinen o ett examensarbete som ska skrivas, men vet ni jag känner mig cool lugn, d ska bli kul allt känns faktiskt riktigt roligt kan ju bero på att jag vart ledig i tre mån o att jag ännu inte e inne i allt, men känslan av välbehag gillas ska ni veta ;)

Kvällen blir lugn ska roa mig m o tvätta o kolla film tror jag, regnet öser ju ner ute så d e ju oki o sitta o glo på film....Ohhh nu kom jag på att d e Lipstick Jungle på TV ikväll oxå, en serie som jag tänkt följa på TV ja hör o häpna TV ;)



Har du sett serien?! Ett par skådisar man känner igen från förr o en MR som tydligen ska dyka upp i en annan serie i höst :)

Nej nu kurrar d i magen, ska äta toast mums i magen var galet länge sen :)

Over and Out!!!!

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0