Dagens händelser!

Jag har haft en bra dag på min VFU förskola, fått vara m i den lilla gruppen

En trevlig fika på stan m Johanna o Hanna, mkt tissel tassel o mys ;)

Vart ute o joggat vilket var sjukt jobbigt då jag får ondare o ondare i min fot för varje tur, måste köpa nya skor när jag får CSN!

Sett en grymt bra film som ni MÅSTE se, jag tyckte iaf d o ni borde göra d annars vet jag ej vad som e fel m er...State of Play heter den förresten :p

Fått veta att jag i helgen ska ut på äventyr i Smålands skogar i helgen, kommer vara stört nervös inför d kommande dagar o analysera sönder alla tänkbara senarion :(

Är en vädligt trött tjej just nu.....

Så ska därför gå o lägga mig om en liten stund för imon e d VFU igen.....

Go natt på er :)


Over and Out!!!!


Ordet är ditt
Så här skrev: Lisa

spännande!

2009-08-26 @ 16:04:28
URL: http://goofys.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0