Alt blir inte som man tänkt sig....

Bildde ingen film ikväll för jag fick nämligen lite oväntat besök av en liten redhead, sånt gillas ;)

Tiden går verkligen himlans fort, känns som den bara går snabbare o snabbare ju äldre man blir undra om d kan vara så att den faktiskt går snabbare, lr vad tusan kan d bero på?! Helgen som gick bara sprang iväg den m, massa tid o mys m min Fin, en födelsedags/inflyttningsfest o ett besök på stranden ja en mkt trevlig helg var d förutom två saker, en mkt jobbig o illa, fy fan för vissa människor, ingen känsla över huvudtaget, nej usch kan inte skriva om d blir bara arg o lessen....

Nu e d PB på TV, jag vill verkligen sitta här o sukta men jag e förbaskat trött så jag tror ej att jag kommer orka se hela avsnittet...Imon så vankas d praktik, en sväng på stan o fika m Johanna o Hanna, ska bli finfint väder oxå så vi kanske får lapa lite sol oxå ;)  Ja, veckan känns ganska lagom planerad än så länge, två VFU dagar, en mystjej kväll, ska få äta förhoppningvis mumsig Flygande Jakob vilket var väääldigt länge sen undra varför jag ej fått för mig o laga d e ju faktiskt rätt lätt... Jaaa, sen får vi se om jag får m mig Johanna ut på lör, annars får vi hitta på ngt annat skoj ;) Jaaa så om du känner att du har ett stort behov av att leka m mig i veckan så finns jag här för dig :p

Nej nu måste jag fokusera, sussa sött mina små rumpnissar!!!

Over and Out!!!!

Over and Out!!!!



Ordet är ditt
Så här skrev: Hanna

jag känner behov - heeeeeeela tiden ;) :D

2009-08-25 @ 10:54:17
URL: http://bergochdalhanna.bloggie.se
Så här skrev: Katten!

Jag vill leka med dej men det är ju mission impossible ^^

2009-08-25 @ 16:30:35

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0