What 2 do, what 2 say...

Ett jäkla massa tjat om att det varit dålig uppdatering här idag, så here it comes my friends.... Mhm, å nu då, jaaaa, jag har jue varit i skolan idag en liten sväng på 2 timmar, gött o vara student ibland ;) Efter skolan så begav sig, jag o två vänner x1 o x2 till Flygstaden o shoppade oss varsitt par stövlar på Ica Maxi , det ni, ordinarie priset på stövlarna var 299 kr, inte farligt alls, men vill ni veta det bästa av allt, jo det var att man fick köpa tre par o betala för två, wiihaa va najs va!!! Nu har jag o x1 o x2 varsitt par superfina stövlar för en billig slant...

Jaha o sen då, jo jag fick m mig vän x2 hem på middag, det lagades rödvinsmarinerade fläskottletter, ugnsrostade rotfrukter o vitlökssås, mumma var det vill jag lova... Och inte så farligt onyttigt heller minsann :) Men nu vill x2 tvinga m mig till Hemköp o köpa ostbågar, o dessutom äta upp dem, men hallå har hon helt missat att jag den 18 Oktober ska vara en tjusig tärna?! Tyvärr så kommer jag nog låta henne övertala mig, men då får det bli 2 joggingrundor i helgen, o inge snask alls, kul kul jag som ska sitta själv, vad fan ska jag roa mig m, mohahhah... Nej skämtosido, jag har massor att roa mig m i helgen, städa, jogga, rensa gardero, plugga, gå på stan, o utgång på lördag, kände att jag var tvungen o meddela er detta så att ni ej skulle tycka allt för synd om mig, för det är det faktiskt inte :D

Tänkte bjuda er på lite bilder från gårdagens festligheter, skoj hade jag minsann, tack alla rara bruttor!!!!!


            
    




Håll till godo, man vet aldrig när det bjuds på ett nytt inlägg!!!

Over and Out!!!



Ordet är ditt
Så här skrev: Anonym

jag måste be dig ta bort den där bilden... den är förskräcklig! haha tack!!!

2008-09-04 @ 21:31:38
URL: http://spraka.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0