What 2 do now?!

Jahapp, denna tisdag har verkligen gått sjukt fort, dock kan det jue bero på att jag haft fullt upp heeeela dagen....

Josefine har just lämnat mig o vi har haft en effektiv, mysig o skoj kväll som alltid (iaf det två sistnämda ;p).. Hummern blev mumsig o vi har pluggat på rätt bra ändå, jag tycker att det är väldigt skönt att hon vill plugga m mig, jag känner mig betydligt säkrare då jag har någon att bolla med, som man brukar säga två hjärnor är bättre än en ;)

Imon blir det en intensiv dag även den, ska läsas på morgonkvisten, skola mellan 13-16,  hämta stolar,träna pass, hem o plugga o eventuellt börja förstäda lite ;) Jaaaa gud sikken skojsig onsdag lr vad säger ni?!

Undra vad jag ska roa mig m nu, har verkligen ingen lust att börja läsa än så det får nog bli lite trevliga serier att glutta på Gossip Girl, One Tree Hill o Desperate Housewifes, kanske inte alla tre idag, måste jue ha ngt skoj o titta på imon oxå....

Over and Out!!!


Ordet är ditt
Så här skrev: Lisa

Jag är arg på sandvargen för att han försvårar mitt liv... Så enkelt.. Bara det...

2008-09-30 @ 23:36:29
URL: http://goofys.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0