Utanför mitt fönster....

....Kryllar det av folk, visst tänker ni nu det är jue lördag, klart att folk har roligare saker för sig än dig som sitter hemma o kollar på film en lördagkväll (dock är jag väääldigt tillfreds med det).... Det är bara det att mittemot mig ligger Halmstads stadsbibliotek o det är just där det kryllar av folk både inne o utanför! Det är tydligen någon läskväll/natt, hmmm ska dessa människor roa sig på bibblan hela natten?! Måste faktiskt säga att jag troligen har det roligare än dem ;p



  



Kanske inte den bästa kvaliteten på bilderna, men jag kände mig aninges dum när jag stod o fotade ;)

Over and Out!!!


Ordet är ditt
Så här skrev: Josefine

Det var kulturnatt i lördags i hela stan, därav folkvimlet =)

2008-09-09 @ 10:30:07

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0