There is nothing like a powernap ;)

Det var verkligen välbehövligt, tänk att man kan vila i 20 min o sedan känna sig piggare, helt otroligt egentligen...Jag hade verkligen kunnat somna in o sova till typ imorn men jag ska jue hämta Maja o umgås lite m honom såååååå....

Jag har lite tråkigt nu så jag stal denna på http://sannablomgren.blogg.se/, så att jag har ngt o fördriva tiden m, tack Sanna!!!

DITT LIV

Vad heter du? - Sandra + två mellannamn Anderstedt
I mellannamn då? - Hmmm hemligt ;p
Vart bor du? - Halmstad
Trivs du där? - Jupp som fiksen i vattnet....
Brukar du läsa horoskop? - Brukar o brukar kommer jag över en tidning så är det iaf det första jag läser...
Har du körkort? - Jupp...
Favoritdjur? - Hmmm, favvo, jag gillar ganska många, Panda, delfin o hundar är några exempel
Vad spenderar du dina pengar på? - Det mesta går till räkningar, annars blir det på mat, kläder, alkohol o en massa andra nöjen :)
Senaste konserten? Hhahhaha, jag har bara på en konsert i hela mitt liv o det var på ja frågan är vad trion m tre pojkar hette, hmmmmm
Festar du? Ja, det gör jag när jag känner mig på G ;p
Sprit, cider, vin eller öl? Oftast blir det vin lr öl...
Brukar du bli för full? Full o full, definiera full ;)
Antal kuddar i sängen? Två...
Kan du baka bullar? Jupp, men jag gillar inte allt kladd som blir så jag gör det inte....
Bläck eller blyerts? Bläck...
Mc donald's eller burger king? Donken...
Är du allergisk mot något? Katter, räkor, pollen, mögel o gräs....
Äger du ett busskort? Nej men världens finaste o bästa Betty ;)
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? Dricker inte mjölk....
Vad åt du till frukost? Vanlijyoghurt med solroskärnor, pumpakärnor o havregryn o ett ägg oxå...
Hur ser du ut idag? Snyggo som alltid ;p
Har du haft sex idag? Nope....
Nästa mål i ditt liv? Bli en bättre människa.....
Vad såg du senast på tv? Idol
Hur svarar du i mobilen? Beror på vem som ringer...
Vem ringde du senast? Katta....
Vad sa den du ringde? Vi pratade om morgondagen....
Antal timmar sömn inatt? Sju timmar tror jag att det blev...
Sov du ensam? Jupp...
Vad innehåller din favoritnattmacka? Skinka, ost o en massa grönsaker...


SENASTE PERSONEN SOM

Sov i din säng: Jag
Såg dig gråta: Ja, det var ett par fina töser, förlåt.....
Fick dig att gråta: Mina dåliga handlingar....
Du delade en drink med: Goofy....
Du gick på bio med: Kommer ej ihåg sist jag var på bio...
Du gick på stan med: Josefine
Skällde på dig: Goofy, men på ett bra sätt ;p
Skickade ett e-mail till dig: Facebook


HAR DU NÅGONSIN

Sagt "jag älskar dig" och menat det? Jupp....
Bråkat med ditt husdjur? Va, nej hur gör man då?!
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? Nope...


SAKER

Tar du droger? Nope, never...
Dricker du? Vatten....;)
Vem är din bästa vän? Jag har många fina vänner...
Vad är du mest rädd för? Mig själv....
Vilka kläder sover du i? Hipsters...
Vart vill du gifta dig? I Sthlms skärgård....
Vad hatar du verkligen? Oärliga människor....
Har du varit kär? Jupp..
Kör du? Jupp...
Har du ett jobb? Nope, lr ja jag är jue student e jue ett jobb i sig ;p
Gillar du att ha folk omkring dig? Ja oftast är jue uppvuxen i en stor familj så det är nog en skada sen barndomen ;)
Är du ett hälsofreak? Nope..


STUFF
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? Hahaha, många gånger ;)
Är du ensam nu? Jupp...
Några piercings/tatueringar? Jupp, en piercing...
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? Trallvänliga låtar....
Vill du gifta dig? Jupp...
Vill du ha barn? Jupp...
 
FAVORIT

Rum i huset? Hmmm, jag bor på 26 kvadrat i ett rum, så jag får la säga det ;)
Typ av musik? Blandat...
Månad? Juli...


DE SENASTE 48 TIMMARNA

Gråtit? Nope...
Köpt någonting? Bensin o thaimat...
Varit sjuk? Nope..
Sagt "jag älskar dig"? Nope....
Velat säga till några att du älskar dem? Kankse...
Träffat nån ny person? Nja, skulle vara dem på thaimats resturangen då ;)
Saknat någon? Jupp....
Kramat någon? Hmm, nja, lr jo Goofy....
Kysst någon? Nope...


SENASTE

Låt du hörde: All summer long, Kid Rock 
Film du såg: August
Drink du köpte: Margarita i Grekland om ej öl på krogen räknas ;)
Sak du stal: Hmmm, har bara hänt en gång o det behäller jag för mig själv...
Mat du åt: Rester av Thaimaten från igår....
Gången du åt en 7-Eleven korv: Har jag aldrig gjort....
Människa du slog: Ingen aning...
Senaste stora bussresesan? Inte en blekaste åker inte alltför ofta buss....
Senaste långa telefonsamtal: Med Kristian förra veckan...
Senaste dusch: I morse...
Senaste irritation: Ingen aning...

Over and Out!!!


Ordet är ditt
Så här skrev: sanna

Så lite så ! hoppas du får en toppenhelg i huvudstaden ! Kram

2008-09-11 @ 22:34:40
URL: http://sannablomgren.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0