Svårt att hålla ögonen öpnna......

Ja fy så trött jag är, kom just hem o det är redan mörkt ute, fy så trist :(  Varför så trött, hmm ja jag har jue faktiskt varit rätt aktiv idag, varit ute o joggat, var  i skolan, handlat en massa o hjälpt Lisa m att installera Office på hennes nya data.... Det värsta är att jag borde göra en massa nu,städa plocka o dona, men jag e så fuktansvärt trött så inget vettigt blir nog gjort, give me some ork pls...

Ååååååå det absolut bästa idag var när jag var o handla, en dam, hm säger man så, lr ja hon var la mellan 40-50 år iaf.... Hon kom fram till mig där jag sprang runt bland hyllorna o letade efter det jag skulle handla oxå så sa hon, Ursäkta, jag ville bara säga att du är så söt, man kan inte sluta titta på dig! Jag blev aninges förvånad o bara tittade på henne en stund, sen tror jag nästan att jag skrek TACK o sken upp som en sol ;p....Fy så glad jag blev, tänk sådär borde man själv göra varje gång man verkligen tycker att nån e söt, snygg vacker eller vad det nu kan vara, men jag e nog alldeles för feg ;P Hon förgyllde min dag, det kände genast hur självförtroendet började klättra hahhahhahah..... TACK igen!


Over and Out!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Hanna

gullig dam :D du borde skicka dina fina fotografier på posten till henne ;) :D haha!

2008-09-02 @ 20:47:32
URL: http://spraka.blogg.se/
Så här skrev: Lisa

Hehe jag känner precis som damen.. Tror nog jag är lite småkär i dig..



You are sooo god damn gorgeous!!!

2008-09-03 @ 11:35:46
URL: http://goofys.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0