Strålande måndag!

Ja det är precis vad det är om jag bortser från vädret ;)

Nu är jag inne på min andra "Fit for The Wedding vecka", började dagen m en joggingtur, har dock inte sett ngt resultat än, jag vill jue se resultat på en gång :( Men en klok vän sa till mig att jag måste ha tålamod o att de två första veckorna kan vara svåra när man inte har så mkt o ta ifrån, dessutom är det vatten som man går ner först, hmm undra om det är bra?!

Veckan som kommer:

Måndag: Skola, kräftskiva hos Johanna m mina finaste Halmstad flickor ;D, måste se til o lämna in min vinterjacka på kemtväll o mina skor på omklackning, kom igen Sandra ett måste!!!!

Tisdag: Ledig från skolan,  men en heldel o läsa hemma, tre böcker, två av Astrid Lindgren o en av Jonas Gardell ska avklaras! Sedan blir det en powerwalk framåt kvällen, orkar nog ej jogga eftersom jag kommer förtära alkohol ikväll (läs igår) :)

Onsdag: Skola, Göra om mina naglar, joggingtur, packa inför hemfärd imon.....

Torsdag: Joggingtur, åka hem till Sthlm o får dessutom m mig lilla Hanna, skoj m sällskap ;)

Fredag: Hmmmmm ja undra vad jag ska roa mig m då (läs idag), blir kanske en vända på stan leta efter tärnklänning o sen ut till mamma o pappa på kvällen! Sedan självklart en powerwalk!

Lördag: Joggingtur,  och på kvällen ska mina fina vän Malin firas, hon fyller 25 år, fan vad skoj, hon har hyrt lokal o band, skoj som attan ska det bli!!!

Söndag: Bakis dag, har ingen aning om vad jag ska göra då men det blir nog mest sova, o kolla en del filmer skulle jag tro...

Vad ka ni roa er m i veckan mina små rumpnissar?!

Over and Out!!

Ordet är ditt
Så här skrev: ebba

såg ditt andra inlägg nu, haha. Sommaren har varit härlig, men nu vill jag frysa och ha på mig koftor! Jaadu gruppintervjun var på zara :) jag hoppas de hör av sig! kram ebbabebbbaaaa

2008-09-08 @ 14:30:21
URL: http://eebba.blogg.se/
Så här skrev: Lisa

Men vad ska jag blogga om liksom?

2008-09-08 @ 16:57:31
URL: http://goofys.blogg.se/
Så här skrev: Hanna

ska du inte gå på stan med mig på fredag?? :)

2008-09-08 @ 17:35:49
URL: http://spraka.blogg.se/
Så här skrev: Hanna

Jag har ett erkännande att göra... eller snarare en sanning att förmedla. Filerna på skivan är i Mp3-format, så om inte din cd-spelare i bilen kan läsa det så blir det inte mycket talbok för oss inte. Men om du är snäll kan jag sjunga ist ;) Hoppas du har sovit gott vännen! Puss

2008-09-09 @ 11:43:58
URL: http://spraka.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0