Sorry...

Lessen att det blivit usel uppdatering här, men det har sin förklaring, har haft fullt upp hela helgen, men den egentliga anledningen är att jag har en sjukt nyfiknen vän vars möhippa hölls igår, riktigt skoj hade vi...Detta kommer inte bli ngt långt inlägg då jag inte känner mig helt kry i skallen än, ska om nån timme lr så ta o åka ner till Halmstad, så jag måste packa oxå....

Hoppas ni haft en er en kanon helg mina små rumpnissar!!!!

Over and Out!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Lisa

Jodå, jag har haft en toppenhelg faktiskt.. ;)

2008-09-21 @ 13:57:49
URL: http://goofys.blogg.se/
Så här skrev: Katten

Och vilken underbar dag ni hade fixat!!! Är så tacksam att jag har så bra och påhittiga vänner, jag hade verkligen superkul igår!!! Puss tjejen och hoppas hemresan går bra nu å att det inte hinner bli för mörkt :)

2008-09-21 @ 14:45:44

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0