Söndag....

Många funderingar cirkulerar i mitt huvud denna Söndag.....

Who's gonna make my decisions, I can't make'em on my own....Who the hell is gonna believe me I don't believe in myself.... Grym röst har karln o många tankvärda ord finns det i texten!

Tänkvärda ord kommer även från Paolo Nutini i alla hans låtar detta citat är från låten White Lies, "would it help if I tried, or has it sailed and passed me by first love grows then it does, and its all white lies." And again, first love grows then it does, and its all white lies......

Troligen får vi bara ett liv, det är upp till oss själva att leva det livet, dock är det inte alltid så lätt, vad är rätt o vad är fel?!

Jag är lycklig över mkt i mitt liv, allt känns väldigt bra just nu,men jag är en stor grubblare o tänkare, till vilken nytta.....

Over and Out!!

Ordet är ditt
Så här skrev: ebba

sandra! jag bloggar för fullt! så mkt jag hinner med! tror jag..haha. Jag ska bli bättre.

Jag har funderingar på att gå och köpa mig en ny vinterjacka...snart...lääängtar =)

2008-09-08 @ 11:49:16
URL: http://eebba.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0